underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

Ny vecka nya möjligheter(?)

Kategori: Vårat lilla mirakel!

Så var det ny vecka igen då. Dagarna och veckorna går så fort, även fast jag inte gör mycket under dagarna just nu. Inte så mycket mer än sover alldeles för länge, går omkring och väntar, plockar lite, vilar lite.. Tur jag har Cindy som sällskap. En hund är så mycket mer än bara en hund. Det kan nog alla som har/haft hund intyga!
 
Idag är det redan Tisdag, imorgon är det mitt i veckan! Imorgon som förövrigt är det bästa dagen under veckan, för varje Onsdag kliver vi in i en ny vecka i graviditeten. Imorgon vecka 33! Känns ganska så nära, men fortfarande så långt borta.. När vi kliver in i November kommer det nog kännas väldigt nära. Dels för att då ska vi gå föräldrakurs men även att vi är beräknade i början av December så det kan ju lika gärna bli November.
(Lika mycket som det kan bli mitten på December, men tror vi håller oss till slutet av November;-)) Daniel tycker att 12 December vore coolt, visst 12-12-12 som personnummer är ju fränt, men mindre fränt att gå över tiden och måsta längta ännu längre.. Äsch, den kommer när det passar! För oss passar det när som helst, kom inte för tidigt bara!
 
Sitter och kollar på utbildningar.. Skulle vilja utbilda mig till någonting men vet inte riktigt vad. Vill inte gå på universitet, utan då skulle en vuxenutbildning på komvux passa mig bättre. Men svårt att veta när man inte riktigt vet vad man vill. Tur då att jag har minst ett år på mig att fundera över detta. Inte lätt att veta vad man vill göra när man blir stor!
 
 
Nu ska jag ut i höstvädret med denna fina pingla. Min lilla älskling!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: