underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

Välkommen!

Kategori: Vårat lilla mirakel!

Kl är strax efter 04.00 fredagmorgon och här ligger jag vaken. Anledningen? Jo jag ligger här och ammar våran otroligt underbara älskade dotter!! <3<3 i onsdags, på bfdagen, kl 22.12 kikade våran lilla prinsessa ut. Helt otroligt vad livet fick en ny innebörd:) så nu myser vi på bb, åker hem lördagföRmiddag tror jag:-) 

Kommentarer

  • Lin säger:

    Åh, underbart, STORT grattis!! Måste kännas ofattbart! Gick allt bra? Hur var förlossningen? (vågar man fråga..?) :)

    Svar: Helt otroligt! VIlken upplevelse. Förlossningen gick jättebra,visst gjorde värkarna ont när dom var som intensivast men jag tog ryggmärgsbedövning och använder mig mycket av lustgasen, och det var helt underbart med de! Det hjälpte så mycket! När det var dags att krysta var det bara skönt, för det gör liksom kroppen av sig själv det men måste göra är att ta i och hjälpa till!;-) Vi kom in strax före 15.30,klockan 22.12 är hon född :) Du har någonting verkligt stort att se framemot! Wow! :-)
    Therese

    2012-12-08 | 21:27:46
    Bloggadress: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här: