underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

U.N.D.E.R.B.A.R.A FREDAG!

Kategori: Allmänt

Hej fina Fredag!
 
Det är något speciellt med Fredagar. Även om man som jag är hemma hela veckorna så längtar jag alltid till Fredag. Lördag är också skönt, men Fredag är bäst. För då vet man att man har hela helgen framför sig.
Fredag är en dag när jag vill ha det städat och fint här hemma. Göra en mysig middag här hemma eller äta utemat. Bara mysa med mina älsklingar framför en bra film med någonting gott till. Helt enkelt bara vara. Veta att man har några lediga dagar tillsammans innan vardagen börjar om igen.
 
Den här lördagen ska jag dock jobba. kvällspass, Men bara fyra timmar. Då är det så mysigt att få komma hem sen och bara krypa ner i soffan med Daniel!
 
Den här fredagen började jag med att ligga kvar i sängen och se första två avsnitten av Rederiet. En plåt med hallongrottor(fast med drottningssylt) är precis uttagna ur ugnen. Sambon hade vissa önskemål igårkväll om att jag kunde ju gärna baka dom där goda syltkakorna idag. Och vad gör man inte för den man älskar. Sen att dom ser ut som f*n själv och kanske inte ens är ätbara det är väl en annan femma?! Måste nog provsmaka en när dom har svalnat lite. Ibland är det så kul att baka, men ibland inte lika.. Hade tänkt baka en till sort, men man liksom tappar glädjen när det bara jävlas!
 
 
Nu behöver jag frisk luft och Cindy en liten promenad!
Ha en FIN Fredag! Njut av denna dag, den kommer aldrig igen!

Kommentarer

  • jowjow säger:

    haha åh rederiet, streckkollar på det när jag inte har nått bättre för mig :P perfekt tidsfördriv

    2012-10-22 | 21:05:35
    Bloggadress: http://modernatankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: