underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

Ny härlig energi! ♥

Kategori: Vårat lilla mirakel!

Hemma igen efter en UNDERBAR helg med min fina. God mat, shopping, strosande och massa mys! Enbart bara vara. Tänk så härligt det kan vara. Vi hade tänkt gå på bio en av kvällarna, men nä vi valde hellre att bara gå omkring och göra det som föll oss in, utan någon som helst tid att passa. Så skönt!
Nu är även en filmkamera inhandlad, så nu är vi mer än redo för litens ankomst! Inte för att vi ska filma hela förlossningen, men tänk så underbart att ha första mötet med bebisen på film!
 
I Lördags när vi var ute och åt en sen middag så precis när vi ätit färdigt fick jag onda sammandragningar/förvärkar.. Vet inte riktigt skillnaden. Så när vi kom tillbaka till hotellet låg jag och gnällde ett tag över det onda, men somnade till och när jag vaknade ett tag efter så var det som vanligt igen. Även känt lite inatt, men som sagt så går det över efter ett tag.. Så spännande det ska bli när det kommer igång på riktigt!
 
I Fredags var vi även in på sjukhuset i Umeå för att kontrollera att allt var bra med liten.. Hade nämligen känt väldigt mycket mindre fosterrörelser än vad jag brukar. Så vi fick lyssna på hjärtat och sitta och få en kurva. Allt lät bra och kurvan såg mycket fin ut. Så vi kunde gå därifrån med glädje i kroppen.
 
Ja just, igår var det ju farsdag. Jag har tyvär ingen egen pappa att fira. Och även fast bebis fortfarande är i magen så kändes det självklart att fira Daniel litegrann så han fick en tröja och handskar av mig som han tyckte om. Jag vet att han kommer bli världens bästa pappa för vårat barn, det råder det inga som helst tvivel om. Jag längtar så tills jag får se han och bebis ihop. Stoltheten kommer rinna över mig.. ♥
 
Idag är det regn och rusk här. Så himla mysigt då kan jag och Cindy bara mysa inne hela dagen. Undantag lite rastningar, men våran lilla donna vill helst vara inne i sånthär väder!:-)
 
Ha en bra måndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: