underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

Jag ser det snöar...

Kategori: Allmänt

Ja idag snöar det här. Inte mycket alls men lite iallafall. Längtar till den riktiga snön kommer, blir så mycket ljusare och finare ute. Sen så kommer ju allt det mysiga i den årstiden också.. Advent och jul! Jag längtar så mycket till julbordet, då ska jag äta gravad lax! Som jag har längtat efter det! Hehe.
 
Drömmer mig bort till December och vintern.. Mycket snö, fina soldagar, god mat, mys med familj och våran alldeles egna lilla! Tänker mig mysiga barnvagnspromenader med min fina Daniel och lilla Cindy, där solen lyser och termometern inte visar allt för många minusgrader... Bara synd att det oftast brukar vara rent ut sagt SKITkallt då.. Men drömma kan man ju!:-)
 
En härlig dag på isen!
 
Förra året.. I våran lägenhet i Östervåla. Iår har vi en ny lägenhet att göra det julfint i!:-) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: