underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

Full av kärlek

Kategori: Allmänt

Sitter här och ler. Inser hur jävla bra jag har det. Hur lycklig jag är. Vilken tur jag hade som fick träffa Daniel. Min bästa vän, min sambo, min stora kärlek, verkligen mitt ALLT!♥ Och tillsammans har vi världens finaste lilla hund. Vad skulle jag göra utan henne på dagarna.. Hon betyder så mycket och följer efter mig i vått och torrt. Ligger och myser med mig i soffan nu när min energi inte alltid finns där, går i min takt brevid mig på våra promenader. Kollar bak då och då när hon går lös på skogsvägen för att kolla så jag hinner med, så jag fortfarande är efter henne. Hon kollar på mig när jag pratar med henne, som att hon förstår vad jag säger och verkligen vill svara.. Och snart kommer det en till liten kärlek som kräver våran uppmärksamhet ♥. Men det ska inte påverka Cindy, vi ska verkligen försöka så inte hon känner sig utanför.. Jag vet att hon "bara" är en hund men alla som har eller har haft hund vet att dom är som en i familjen, inte bara en hund.. Åhh vad jag älskar er, alla 3!! ♥♥♥
 
Den här bilden är från ett härligt tillfälle i somras när vi ganska så nyligt hade flyttat hem till Piteå. Jag, Cindy och Daniel. Och våran lilla böna i magen.♥
 
Nu ska jag krypa ner under täcket här i soffan och mysa med cindy och hoppas att våran karl i huset kommer hem snart från sin träning! :-) Hoppas ni har en bra kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: