underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

10 dagar..

Kategori: Vårat lilla mirakel!

Hej och hå! Var ett tag sen jag skrev här. Glömmer liksom bort bloggen litegrann..
 
Hur är allt med er? Hoppas ni har det bra.. och myser på där hemma med massa tända ljus och snart blir det ju massa adventsmys och sådant!
 
Här hemma är allt som vanligt.. Nu är Daniel också hemma, börjar om att jobba i April så nu går vi båda här och väntar.. och väntar.. och väntar.. Idag är det 10 dagar kvar till beräknad förlossning!! 10 dagar... Shit, vart tog tiden vägen.. Jag går liksom fortfarande och väntar på att jag ska känna mig gravid.. Hehe. Har nog haft en väldigt lyxig graviditet!
 
Har ibland sammandragningar/förvärkar men absolut ingenting som skvallrar om att det är på G. På tisdag har jag besök hos BM igen, jag hoppas detta blir det sista!
 
Idag har jag varit på stan med mamma.. Skyltsöndag är mysigt men så mycket mysigare det var förr när det var kallt och snö. Nu var det för varmt att gå med vinterjacka.. och då bor vi faktiskt i Norra Norrland! Längtar till nästa år, då har vi våran lilla som är ungefär ett år då! Så mysigt det ska bli med skyltsöndag, advent och jul då.. 
Blir även mysigt med jul detta år, då har vi våran bebis hos oss.. Men om den väljer att stanna kvar så länge den får inne i magen då är den inte alls många dagar när det är julafton! :-)
 
Imorgon ska vi påbörja projekt storstädning/julstädning här hemma.. Såntdär tråkigt som ugn, bakom soffa, skåpar osv.. Kan ju vara skönt att ha det skinande rent när vi får tillökning och innan adventssakerna ska fram:-)
 
Ha en riktigt mysig söndagskväll!:-) Tänk om en vecka har vi tänt det första adventsljuset.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: