underbararesa.blogg.se

Äntligen är det våran tur! I december så är det beräknad att vårat första barn ska komma till oss. Vi kan inte annat än längta och räkna dagarna!

En sista sak tillsammans..

Kategori: Vårat lilla mirakel!

Ja, inte så illa som det låter. I helgen har jag och min älskade bokat in hotell i Umeå. Vi ska mysa, äta godmat, gå på stan, bio och allmänt bara vara. Det här gör vi som en "sista grej" tillsammans bara jag och han. Åker iväg för att bara rå om varandra för en helg. Visst, vi kommer kunna göra liknande saker sen när våran lilla älskling är född men vi känner att vi ville göra någonting medans det fortfarande bara är vi.. Kommer ju trots allt aldrig mer bara vara vi. :-) Snart börjar ett nytt kapitel i vårat liv, och jisses vad vi ser framemot det! Vi ska bli föräldrar, tänk att vi ska bli föräldrar!
 
Men.. Vi ska inte bara vara föräldrar, utan våran relation som sambos och flick/pojkvän är minst lika viktig! Vi får verkligen inte glömma bort varandra, glömma bort att vårda våran kärlek och det fina vi har tillsammans. Men våran viktigaste uppgift kommer ju helt klart att vara föräldrar till våran lilla tjej.. Våran kärlek! Finns inga tvivel på att det är detta som är det rätta.. Bilda familj med min fina!  Tänk vilken TUR jag har som har äran att få dela mitt liv med han!
 
Ja iallafall, så på Fredag när han slutat jobbet styr vi kosan mot Umeå! Låt tiden till fredag gå fort, sen kan den få stå still under helgen!
 
Jag älskar dig!

Kommentarer

  • Snutten - längtan till graviditet säger:

    Vad fina ni är! Tycker det är jättebra att förbereda sig på detta vis, nu är det ju inte så långt kvar heller! ;)

    Svar: Tack!:-) Ja vi hade hättemysigt! Nu är vi hemma igen och batterierna är laddade!:-D Har även köpt en filmkamera att föreviga allt med våran lilla! Så nu kan hon komma :-D
    Therese

    2012-11-09 | 14:20:05
    Bloggadress: http://snuttens.blogg.se

Kommentera inlägget här: